sobota, 27 lipca 2013

Żel do twarzy Perfecta - no problem

Witam Was serdecznie :) Wiem, że ostatnio zaniedbałam blog, ale tyle się u mnie dzieje, że nawet nie mam czasu wejść na bloga. Tęskniłam ^^..... a teraz na poważnie. Dzisiejszy post będzie nawiązywał do mojego żelu, a raczej już byłego żelu bo go wycofali.. :(  zapraszam do czytania:D

         ŻEL PERFECTA ,, NO PROBLEM ,, - 3 W 1 ŻEL MYJĄCY +
                          PEELING+MASECZKA       (DAX COSMETICS)                                   




 DZIAŁANIE -Moim zdaniem ten żel zasługiwałby na Oscara. Tak wiem o czym mówię, a raczej pisze ... - ,, Oscara'' dokładnie. To właśnie ten żel doprowadzał moją cerę do ładu. Moja cera miała zawsze jakieś niedoskonałości , a to małe , a to duże. Musze przyznać, że ten żel doskonale sobie radził z nimi. Jedne użycie i gładziutka cera. Byłam zawsze w szoku. Nie ważne czy go stosowałam codziennie, czy też nie. Później zaczęłam tak go stosować ( codziennie) ,chociaż nie powinnam, ze względu na to, że jest on z peelingiem, który podrażnia cerę po codziennym użytku. Ale nie.... mi nie podrażnił. Zawsze miałam gładką cerę.Jako maseczka również sprawdzał się bardzo dobrze.
 ZAPACH - Ciężko mi określić. Troszkę morsko, pudrowo, aloesowo O,o.. Sama nie wiem. Zresztą co tu się dziwić w końcu jest z ekologicznym wyciągiem z goji, siarką i alantoiną. Ale bez obaw nie śmierdzi.
 KONSYSTENCJA -Bardzo, bardzo gęsta. Jak wspominałam, żel jest z granulkami - peelingiem.Jest koloru białego.
 DOSTĘPNOŚĆ -Niestety go wycofali. Kiedyś był dostępny w Rossmannie, Naturii. Szukałam go wszędzie. Niestety moje poszukiwania do dnia dzisiejszego się nie powiodły. 
 CENA - Do 15 zł. 

            Całkowita ocena : 
10/10 Szkoda, że nie jest już dostępny ..... Ale gdybyście widziały ten żel gdziekolwiek KUPUJCIE , wiem że pieniądze nie rosną na drzewach, ale na niego wartko przeznaczyć tę sumę :)

7 komentarzy:

  1. ja bardzo lubie serie perfecta no problem, tylko ze nie stosuje produktow 3 w 1 bo nie dzialaja korzystnie dla mnie, ja lubie to duo maszeczka oczyszczajaca + peeling enzymatyczny, a wycofali tylko z rossmanna, bo u mnie np. w hebe jest tego pod dostatkiem, poszukaj w drogeriach ;) p.s. tło jest teraz o wiele lepsze, bo nie bije po oczekach i skupiamy sie na tekscie a nie tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ja też tą serie kooocham ... Muszę nawet zobaczyć tę drogerię..tylko niestety nie widziałam jeszcze w mojej miejscowości drogerii hebe, może muszę bardziej się postarać hehe ;) Dziękuję pozdrawiaaam :*****

      Usuń
  2. Hej miałam próbkę tego i nie przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja go na początku nie znosiłam.. ale potem stał się moim jedynym gdy widziałam poprawę mojej cery <3 Zresztą każdy ma inne wymagania i swoje upodobania :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miałam problemy z komputerem teraz już będę dodawała posty chyba, że znów mi zrobi niespodziankę... :) Dziękuję i pozdrawiam :***

      Usuń
  4. Ja go kupiłam jakiś czas temu w rossmannie i nawet ostatnio go widziałam na półce, więc u mnie jest ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek