czwartek, 19 września 2013

Isana - hair professional - color shampoo

Siemkaa, dzisiaj recenzja mojego fantastycznego szamponu. jeżlei oczywiście macie farbowane włoski !!
Ja takie mam, ponieważ nie cierpiałam swojego ciemnego blondu. Zaraz wstawię te zdjęcia.   był on straszny !!! A teraz mam :
Bardzo mi się podoba ten odcień. Każdy mi mówi, że w nim śliczniej wyglądam. Nawet nauczyciele xd, chociaż nie można sie farbować, ale się śmieją, że to na cześć wakacji. Prawda to zresztą jest. Musze znów sobie ufarbować je bo mam lekkie odrościki ale .... zdążę. Zanim przejdę do recenzji chcę wam powiedzieć, że to był mój wybór i mi się tak podoba. Wiem, że włosy się niszczą... mam lekkie siano. Ale to przez rozjaśniacz i odrazu położoną farbę. Ok i teraz zacznę..., ;p

      ISANA - HAIR PROFESSIONAL - COLOR SHAMPOO

                                                                                     
                                       DZIAŁANIE-
                                                      -Zapobiega blaknięciu koloru
                                                            - Nadaje połysk
                                                             - Chroni włosy
                                                     - Przebadany dermatologicznie
                                                       - Przyjazne dla skóry pH
                              OPIS PRODUCENTA-
 Gama produktów pielęgnacyjnych Isana Hair Professional umożliwia profesjonalną pielęgnację Twoich włosów bez konieczności wychodzenia z domu. Szczególna receptura wzbogacona o specjalne składniki przywraca włosom wspaniały blask. Opracowany z myślą specjalnie o włosach farbowanych szampon podkreśla kolor i nadaje włosom ładny połysk. delikatnie myjąca, wzbogacona prowitaminą B5 formuła chroni przed szkodliwym wpływem środowiska, nawilżając włosy aż po same końce.
                                   DOSTĘPNOŚĆ-
      Tylko w drogerii Rossmann. Niemiecki produkt. Zresztą jak cała linia Isany.
                                          CENA-
                         9,89  zł za 500 ml !!!!!!   Niesamowite ;)
                             DO JAKICH WŁOSÓW- 
                                   Do włosów farbowanych, i do każdego rodzaju.
                                         ZAPACH-
Śliczny, długotrwały. Zapach przypomina .... mojej mamie frezje.... Ah te gusta i guściki ahaha. Mi bardziej przypomina kwiaty ^^. Bardzo delikatne, przyjemne. Oczywiście nie chcę abyście Sobie teraz pomyślały że to pachnie jakąś ahaha wiązanką cmentarną czy jakimiś innymi kwiatami. Nie.!! Mi się bardzo podoba zapach ;)  A co w końcu najważniejsze, nie drażni noska i długo się utrzymuje. 
                                       MOJA OCENA-
Mojej mamie ten szampon się bardzo podoba. Dlaczego? Bo włosy nie są wypłowiałe i  wyblakłe. .. jak ja to ujęłam O,o. Do rzeczy !. Są przyjemne w dotyku. Szybko się nie przetłuszczają. Nawet jeśli nie ufarbujemy włosy przez calutki miesiąc. Kolor włosków się nie zmienia! Wiadomo odrosty.... -_- kto je nie ma xd. Ale uważam że szamponik jest wart swojej ceny.  W 100% zgadzam się moją mamą. Włosy są miękkie, przyjemne .. ah i ten zapach. Bardzo mi się on podoba ale to już moja opinia.
                                 CZY GO ZNÓW KUPIE? - 
                                              TAAAAAK
                                       WYDAJNOŚĆ-
Przy codziennym myciu włosów starcza na DOBRE 2 miesiące. Moja mama ma króciutkie włoski więc jej   starcza na 3 miesiące a myje je systematycznie. 
  
Polecam ;***

6 komentarzy:

  1. o super jutro lecę go kupić żeby moje farbowane włoski cały czas miały taki ładny kolor :D

    zapraszam do mnie i do obserwacji oczywiście z rewanżem :)

    www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzięki śliczne ;*** Mam nadzieję że ci się spodoba tak jak mi i mojej mamie xd. Oczywiście że wpadne tam do Ciebie ;) Pozdrawiam ślicznie ;****

      Usuń
  2. fajna recenzja, nie używałam tego szamponu, ale po twojej recenzji warto go zakupić :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*** Nie wiedziałam, że jestem tak przekonywująca xd mam nadzieję, że jak ci sie spodoba. Dziękuję za obserwacje do dla mnie dużo nawet nie macie pojęcia ;) Pozdrawiam i już wpadam ;)

      Usuń
  3. teraz masz ładniejszy kolor zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, to bardzo miłe ;) Pozdrawiam Serdecznie ;***

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek