wtorek, 17 września 2013

FRUTTINI - STRAWBERRY STARFRUIT BODY SORBET


 

Witam Was pięknie i ślicznie xd. Dzisiaj przychodzę do Was z moją miłością, którą pokochałam od pierwszego wejrzenia a raczej od pierwszego powąchania ahaha. Dokładdnie ! Zapach jest  tak hipnotyzujący. Ale do rzeczy. Mowa jest o.....

                           FRUTTINI - STRAWBERRY STARFRUIT 
              BODY SORBET   

DZIAŁANIE- Sorbet ma nadać naszej skórze nawilżenie, miękkość oraz gładkość oraz naturalny blask. Czy daje? Daje ;) Również dzięki drobinkom, k
OPIS PRODUCENTA- Delikatna, żelowa konsystencja wzbogacona ekstraktem z owoców i cennymi minerałami ( magnez, potas, wapń) wzmacnia skórę oraz intensywnie ją regeneruję. Witaminy B3, B5 i C panthenol głęboko nawilżają skórę dając efekt gładkiej i miękkiej skóry, która promienieje naturalnym blaskiem. Orzeźwiające aromaty owoców dodają energii i wigoru.
KONSYSTENCJA- Bardzo lekka, żelowa ale nie jest jakaś mocno galaretowata nawet nie jest wcale. No chyba, że jak patrzymy w opakowaniu, to może się wydawać że jest bardzo klejąca, żelowa, aczkolwiek ja tak nie uważam krótko mówiąc jest fajna taka rzadka o !
ZAPACH- Właśnie ze względu na ten zapach się zakochaałam ! Jest bardzo czarująco truskawkowy. Długooooo się utrzymuje na skórze. Jest bardzo intensywny, ale nie drażni noska.
DOSTĘPNOŚĆ- Ja go kupiłam w Naturii, w   Rossmannie go nie widziałam.
CENA- Cena około 25 zł za 500ml
                              CAŁKOWITA OPINIA
Polecam każdej kobiecie. Jest tyle zapaszków! Ja najbardziej lubie ten, ale to może dlatego bo to mój pierwszy był zapach.. ahahaha xD. Ale to dlatego bo się boje że nie będzie mi odpowiadał i szkoda takiej sumy xd. No taka jest prawda, ale limonkę na bank kupie xd. Bardzoo długo się utrzymuje na skórze i ten zapach ;) Polecam

    SKŁAD
AQUA (WATER), ALCOHOL DENAT., CARBOMER, PARFUM (FRAGRANCE), PHENOXYETHANOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, TRIDECETH-9, PANTHENOL, SODIUM HYDROXIDE, PROPYLENE GLYCOL, LIMONENE · LINALOOL, BENZOPHENONE-4, NIACINAMIDE, XANTHAN GUM, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, MARIS SAL (SEA SALT), CALCIUM PANTOTHENATE, POTASSIUM PHOSPHATE, TETRASODIUM IMINODISUCCINATE, MAGNESIUM SULFATE, SILICA, FRAGARIA VESCA (STRAWBERRY) FRUIT EXTRACT, FUMARIC ACID, AVERRHOA CARAMBOLA (STARFRUIT) FRUIT EXTRACT, SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE, MALEIC ACID, TIN OXIDE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM SULFATE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 16035 (RED 40), CI 47005 (ACID YELLOW 3)
WYDAJNOŚĆ- Jeżeli chodzi o datę ważności to 30 m-c od jego otworzenia.A jeżeli chodzi dokładniej o wydajność to mi on starcza na bardzo długo, a dokładniej na około 9 miesięcy mojej koleżance on starcza na 14 miesięcy xd. Ale to i tak dużo.
CZY KUPIE GO PONOWNIE?-  TAAAAK !!!









Cennik Fruttini Body Sorbet (Limonka & Mięta,  Ananas & Prosecco, Lychee & Vanilia) :
- żel pod prysznic 250 ML  12,99
- peeling do ciała 250 ML  25,99
- krem do ciała 500 ML     24,99
- spray do ciała 125 ML    13,99

  --- to jest cała kolekcja tego zapachu jest również LIMONKA Z MIĘTĄ
                                LICZI I WANILIA
                                ANANAS I PROSECCO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek