wtorek, 23 lipca 2013

MASECZKA Z GLINKĄ MAROKAŃSKĄ DO TWARZY I WŁOSÓW - TRADITION DE HAMMAM

           Witam Was kochane!! Dzisiejszy post będzie poświęcony kolejnej recenzji ! A dokładnie :                   
                                 TRADITION DE HAMMAM 
                                                      CZYLI
     MASECZKA Z GLINKĄ MAROKAŃSKĄ DO TWARZY I WŁOSÓW
                                a l'huile d'argon bio du Maroc       Masque a l'argile marocaine

                  INFORMACJE NA ETYKIECIE

                              Odkryj tradycyjny ceremoniał pielęgnacji skóry ciała Hammam. Wybierz orientalną maseczkę z glinką marokańską o właściwościach oczyszczających i łagodzących oraz olejkiem arganowym bio. Nałóż maseczkę na mokre włosy oraz twarz, pozostaw na 5 minut, a następnie spłucz.

                                                              CO ZAPEWNIA PRODUCENT?

                            Twoja skóra będzie oczyszczona, ujednolicona i pełna naturalnego blasku. Twoje włosy będą miękkie i błyszczące. Stosować 1-2 razy w tygodniu. Unikać kontaktu z oczami. Olejek arganowy , w kolorze złota - to co jest najcenniejsze... Znany ze swojego dobroczynnego działania na skórę, to jedna z najbardziej pielęgnowanych tradycji kobiet Bliskiego Wschodu. Otrzymany tradycyjnymi metodami. Naukowcy Laboratorium Yves Rocher wyselekcjonowali najlepszej jakości olejek arganowy bio z Maroko ze względu na jego niezwykłe odżywcze działanie.

                                                                   MOJA OPINIA


ZAPACH - Jest on bardziej taki... arabski coś w tym rodzaju. Dla mnie jest on przyjemny dla noska :).

OPAKOWANIE - Hmm .. ciężko mi się wyrazić dokładnie. Ogółem jest estetyczne, ale jeżeli chodzi o otwieranie to jest takie sobie. Gdy otworzymy nakrętkę w pozycji ,, pół leżącej ,, jak to mogę nazwać :) , wylewa się bardzo maseczka. Mnie to troszkę denerwuje, ponieważ uwielbiam tę maseczkę z całego serduszka, a szkoda ją marnować,a nie jest tania.

DOSTĘPNOŚĆ - Tylko w drogerii Yves Rocher i na www.yves-rocher.pl

KONSYSTENCJA -Łatwo się rozprowadza po skórze, ale trzeba dużo na nią nałożyć, aby zakryć nawet tylko policzek. Maseczka posiada małe granulki peelingujące, ale nie dużo. Maseczka jest brązowa.Szybko schnie.

CENA - 50 zł , ALE ALE !!   Jeżeli ktoś jest posiadaczem karty stałego klienta będzie to  taniej i to o wiele. Można też otrzymać próbkę tego produktu. Lecz 50 zł to koszt 100 ml. tubki. Jeżeli będziecie w tym sklepie zapytajcie się o założenie karty, albo namówcie swoje mamy ;). Założenie jest bezpłatne bez obaw. I z tą kartą ZAWSZE MACIE PRZECENY NA COKOLWIEK. DOSTAJECIE RÓWNIEŻ KARTY DO SKRZYNKI POCZTOWEJ W NASZYCH DOMACH Z OKAZJI URODZIN I IMIENIN ZA KTÓRE DOSTAJESZ UPOMINKI . ZAWSZE RÓWNIEŻ CO MIESIĄC BEZ OKAZJI DOSTAJECIE UPOMINKI : ŻELE, KOSMETYCZKI, BIŻUTERIE, OLEJKI, PERFUMY :)

STOSOWANIE - Maseczkę stosuję tylko na twarz na włosy mi szkoda - mówię otwarcie nie mam zamiaru was kłamać, że na włosy jest taka, taka i taka :)

Jeżeli chodzi o cerę....... REWELACJA !!! Jest bardzo gładka, przyjemna w dotyku, pachnie tą przyjemną glinką,. Dlatego szkoda mi jej marnować na moje włoski :)

MOJA CAŁKOWITA OPINIA 10/10 MA TYLKO JEDNĄ WADĘ CENA. ALE PRZY KARCIE , ZAPŁACICIE NAWET ZA NIĄ 20 ZŁ TAK JAK JA DLATEGO ZAPYTAJCIE SIĘ :) WARTO   
   (Posiadaczką karty jest moja mama. Nie jestem pełnoletnia, by być posiadaczką karty.

 Oto i on : 




8 komentarzy:

  1. Hm... Ciekawa na maseczka, ale raczej jej nie kupię. Powiem Ci, że na włosy częściej nakładam maski niż na twarz. W domu do włosów mam teraz chyba 2 duże maski, a do twarzy małą z ziaji. Czekam na następną recenzje. A chcę powiedziec, że te podkreślenia na czerwono, to się źle czyta. Może jakiś słabszy kolor, albo podkreślenia. A i to pole co na nim jest tekst, to zrób delikatnie ciemniejsze albo jaśniejsze, przyjemniej będzie się czytac. Pozdrawiam.
    PS. Bardzo podoba mi się twój blog, dodam go do zakładek, żeby codziennie go czytac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieszę się z tego bardzo. Wygląd bloga na pewno się zmieni. To jest mój dopiero 3 dzień na blogu wiec jeszcze wszystko się zmieni. Dziękuję za uwagi, bo teraz wiem co mogę a raczej muszę zmienić, aby wszystko było dobrze :). Cieszę się, że tak sądzisz o moim blogu - że ci się podoba :D. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. ja częście używam maseczek na twarz niż na włosy :) fajny post, a zrobisz recenzje jakiegość kosmetyku z drogeri, np. jak ja ostatnio, tani hit kosmetyczny ;) a teraz mam taką małą propozycje odnośnie desingu bloga: ja dodałabym jeszcze karty, nagłowek i zmieniłabym tło po trochę bije po oczach :) oczywiscie nie to ze ci mowie co masz robic czy cos, bo chce tylko pomoc i doradzic :) zalogujesz sie na tej stronce przez ten link? : http://shinybox.pl/?ref=955655b , zbierasz tam punkty, jak masz 100 dostajesz darmowe pudelko z kosmetykami, już same 20 puntow masz za wypelnienie profilu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no hej, mówisz o shinybox i ja właśnie kiedyś już założyłam tam konto i podałam linka na blogu, żeby się logowac, a jakaś dziewczyna powiedziała mi, że żeby dostac pkt to ta osoba, która zalogowała się z twojego linku musi zamówic pudełko i wtedy dostaniesz pkt, zrozumiałaś coś?

      Usuń
    2. A czy czasami zamawianie nie kosztuje 50 zł do 150 zł ? ... Dziękuję za komentarz :D bardzo się cieszę :D Co do designu bloga popracuje nad tym jak wiesz to jest mój 3 dzień na blogu, więcej nie wszystko aż tak ogarniam :) Ale dziękuję za uwagę :) Na pewno pozmieniam pozdrawiam :)

      Usuń
    3. do sylwki: jak sie zaloguje ktos na podany link to masz dostac 5 pkt, a jak zamowi pudelko to 30 pkt ;)

      do sary: nie wlasnie mowie ze mozesz zbierac punkty i te punkty wymienic na darmowe pudelko :)

      Usuń
  3. Ciekawa ta maseczka, ja też częściej używam maseczek do twarzy, bo nie mam cierpliwości, by nakładać je na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% się zgodzę.
      Jeszcze ile by się zmarnowało O,o

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek