wtorek, 23 lipca 2013

Paznokcie w OMBRE !

 Witam was moje kochane czytelniczki <3. Dzisiaj kolejny pościk ! Paznokcie w Ombre. Jak wiecie Ombra weszła w ostatnim czasie w modę. Dużo się słyszy o włosach w Ombre, ubraniach w Ombre, a nawet o paznokciach w Ombre. Dla jednych to czarna magia :). Ja osobiście uważam, że nie jest to aż tak skomplikowany manikiur. Niżej znajdują się kroki jak dokonać tego niesamowitego efektu. Zapraszam do czytania :D




Rzeczy, które potrzebujesz:
Lakiery do paznokci w różnych odcieniach tego samego koloru, Gąbeczki do makijażu, Miseczka, Woda, Bezbarwny lakier do paznokci, Kartka papieru, Zmywacz do paznokci, Patyczek kosmetyczny.


  • Przygotuj lakiery które chcesz użyć, ustaw je w kolejności od najciemniejszego go najjaśniejszego koloru. Niech tych odcieni nie będzie więcej niż cztery, bo efekt nie wyjdzie.
  • Napełnij miseczkę zimną wodą i zanurz w niej gąbeczkę do podkładu. Następnie odsącz ją pozostawiając ją wilgotną, ale nie mokrą. 
  • Pomaluj krawędź gąbki ciemnym lakierem, robiąc wyraźną kreskę
  • Następnie zrób taką samą kreskę tuż obok jaśniejszym kolorem i tak do najjaśniejszego. Rób to w miarę szybko, aby lakiery nie zdążyły wyschnąć na gąbce.
  • Odbij delikatnie kolory na kartce papieru, a zobaczysz jak kolory odbijają się na kartce. Jeszcze widać wyraźną granicę między nimi.
  • Powtórz do odbijanie, a za którymś razem zobaczysz, że granica między kolorami się zatarła.
  • To jest ten moment, kiedy należy odbić lakier na paznokciu. Po prostu zbliż gąbkę do płytki paznokcia i odbij na niej lakier. Powtórz to kilka razy, trzymając gąbkę dokładnie w tej samej pozycji. Nie martw się, że coś zepsujesz. Jeśli nie będziesz maziać gąbką po paznokciu, na pewno nic takiego się nie stanie.
  • Następnie ponownie nałóż warstwy lakierów i potarzaj powyższe kroki dla każdego paznokcia.
  • Paznokcie sobie schną, a Ty zabierz się za usuwanie lakieru wokół płytki paznokciowej, ze skóry.
  • Namocz patyczek higieniczny lub pędzelek w zmywaczu i usuń lakier ze skóry wokół paznokci.
  • Na sam koniec pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem lub utrwalaczem, aby efekt był dłuższy.
  • Paznokcie w Ombre gotowe. Cieszymy się efektem. 





6 komentarzy:

  1. Hej, ja często miałam ombre na paznokciach, robię to trochę inaczej, ale podobnie. Teraz mam zamiar zrobic takie włosy, tylko że mam ciemne i robię tak, że końcówki jaśniejszy blond. Chcę Cię dodac do obserwatorów tylko nie wiem gdzie masz to takie "okienko". Zapraszam do mnie, myślę że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że do mnie napisałaś. Obserwatorów mam na samej górze nad nazwą bloga, zaraz cb też z miłą chęcią dodam.A co do ombry na włosach zastanawiam się nad tym. Mam ciemny blond jak coś :). Dziękuję że skomentowałaś pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Dzięki za wejście już obserwuję.

      Usuń
  2. Świetny efekt, sama spróbuję zrobić coś takiego :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i życzę powodzenia. Ja również z miłą chęcią zaobserwuje :) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarz :D

      Usuń
  3. o świetny pomysł, jeszcze nigdy nie robiłam paznokci ombre, szybko tracę cierpliwość przy malowaniu nawet jednym kolorem :P

    OdpowiedzUsuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek