poniedziałek, 22 lipca 2013

Pierwszy pościk + recenzja kremu z Ziaji med redukującego trądzik :) (KURACJA ANTYBAKTERYJNA)

Heej! Wreszcie doczekałam się założenia własnego bloga. Jestem takk podekscytowana, że mogę się razem
z wami dzielić moimi sekretami urodowymi. Mam nadzieje, że wam się spodoba ten blog jak już wspomniałam blog będzie nawiązywał do urody.
Będę pisała recenzje,domowe sposoby na gładką cerę, jak odpowiednio nakładać podkład i o paznokietkach też będzie! Full wypas ;D

Dzisiaj zacznę od recenzji mojego kremu z Ziaji redukującego trądzik. Zanim przejdę do całkowitej opinii chcę wam powiedzieć, że moja cera
jest bardzo wrażliwa, sucha i niestety lekko trądzikowa, ale .. ale ten krem sprawił że w chwili tej mogę z dumą przyznać, że mam
gładziutką cerę. Oczywiście nie jak aksamit, ale do tego dążę. Stosuje go 2 razy dziennie,. Czy jest dostępny w każdej drogerii ? Hmm nie ! Ja kupiłam go w swojej Galerii Handlowej
gdzie było stoisko z produktami Ziaji. W innych drogeriach go nie spotkałam. Jest wiele serii produktów przeciw trądzikowi oraz łojotoku. Musze wam przyznać ,że zapoznałam
się z wieloma komentarzami tego kremu, że zatyka on pory, tłusty, nie jest dostępny w zwykłym Rossmannie, świeci się twarz - Ok, ok to mogę przyznać
świeci się nasza twarz, ale po 5-8 minut już nie. A więc tak drogie dziewczyny aby krem na wasza twarz zadziałał potrzeba specjalnej
pielęgnacji. Każda z nas ma inny typ cery a to suchą a to tłustą. Ja stosuje sporo peelingów do cery. Zawsze przed nałożeniem kremu je stosuje chociaż grozi to
zaczerwienieniem skóry, wszelkim podrażnieniom. Czasami bywa, że moja skóra jest czerwona od tych peelingów. Następnie twarz przecieram tonikiem. Też z Ziaji :) I teraz na samym końcu nakładam krem. Tak więc jeżeli jesteście
nie do końca przekonane do kupna tego produktu ja wam z całego serca radze go zakupić. Jeżeli o zapach dla mnie jest bezwonny, natomiast kolor jest pistacjowy albo coś koło tego :D
    CENA : do 15 zł, dokładnie nie pamiętam ah ta skleroza :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek