wtorek, 10 września 2013

Editt Cosmetics - natural cream pH5,5 - nagietkowy

Witam Was ! Dzisiaj recenzja mojego ukochanego kremu.

                   Editt Cosmetics - natural cream pH5,5 - nagietkowy
        
DZIAŁANIE - Zadaniem kremu jest takie,aby likwidował suchość naszej skóry oraz ją uelastycznił, stając sie gładka oraz przyjemna w dotyku. Uważam, że te zadanie spełnia. Zawsze go używam pod podkład, ponieważ bardzo mi wysusza cere. Pamiętam, jak raz miałam taką suchą skóre, że aż skóra mi odchodziła. To było straszne!. Nic nie mogłam zrobic. Postanowiłam, że kupie sobie ten krem , , nagietkowy , ,. Sadzę, że to był mój strzał w dziesiątkę. Po pierwszym użyciu był efekt. Krem zawiera witaminy : A+E+F. Nie zapycha pory. Aż jestem zdziwiona, bo był bardzo tani. Szook. Byłam bardzoo zdziwiona.
OPIS PRODUCENTA- Krem polecany do codziennej pielęgnacji skóry. Dzięki lekkiej konsystencji szybko i łatwo się wchłania, zmiękczając naskórek. Likwiduje suchość skóry, która staje sie gładka i elastyczna.
ZAPACH- Zapach jest bardzo delikatny, nagietkowy, nie drażni noska, bardzo przyjemny. NAGIETKOWY *O*
KONSYSTENCJA- Bardzo delikatna tak jak mówi producent: lekka, łatwo się wchłania - to prawda.
DOSTĘPNOŚĆ- Trudno mi powiedzieć dokładnie gdzie go zakupić, ponieważ ja go kupiłam nad morzem we wakacje w takim namiociku. Świetna rzecz. Ale podobno słyszałam, że można kupić go w aptekach. Spytajcie bo jest tego wart - ale dla mnie.
CENA-  2 ZŁ / 30ML - tylko tyle
CAŁKOWITA OPINIA-  Jest wart 2 zł xD. Tak naprawdę to taka mała cena a taki duży efekt. Pójdźcie do apteki i poszukajcie i popytajcie się czy jest ten krem dostępny właśnie w tym miejscu. Najgorsze jest to, że nie wiem co zrobie jak go skończę do końca O,o Lepiej nie myśleć xd. Jest bardzo dobry. Uważam, że jest wydajny.  Polecam 9/10 dlaczego nie 10? Bo jest mało dostępny.. ;/

                                                                               

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie sama byłam zdziwiona :) Jest taki tani, a jest świetny! Pozdrawiam cieplutko :***

      Usuń
  2. tylko 2zł? muszę zacząć go szybko szukać! :D

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę :)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, powodzenia! Życzę miłego i szybkiego raz udanego szukania !!.. Pewnie, że mam ochotę, bardzo mi miło ;). Pozdrawiaam :***

      Usuń
    2. Mi również miło, że masz ochotę! :) no i czekam aż zakupisz ten preparat antycellulitowy i zrecenzujesz :D
      Również obserwuję! ;)

      Usuń
    3. Dziękuję :*** Jesteś bardzo sympatyczna.

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek