poniedziałek, 9 września 2013

Pytania dotyczce mnie, mojego życia

                       Witam Was moje ukochane czytelniczkii <3
Dzisiaj post o pytaniach dotyczących mnie. Może to troche mało interesującę, ale może jest chociaż jedna osoba na tym świecie a widać, że jest co jest bardzo zainteresowana mną ;).
       No to.. zaczynajmmyyyyy :)

Jak masz na imię? -  Sara
Jakiego koloru masz oczy? - Zielone
Jaki jest Twój ulubiony kolor? - Oceanic Blue <3
Co lubisz robić w wolnym czasie? - tańczyć ;)
Kim chcesz zostać w przyszłości? - lekarzem lub prawnikiem :D
Podążasz za modą czy ubierasz się wg własnego stylu? - Ubieram się po swojemu.
Czytasz jakieś blogi? Jeśli tak, to jakie? - oj pełno ich jest.
Dlaczego założyłaś bloga? - Zainspirowała mnie Lucyandlucy - kocham jej blog ona mi uświadomiła, że    
                         każdy może zalożyć bloga i może być z niego dumny. Ja właśnie jestem.
Jaka była Twoja średnia w poprzedniej klasie? - 4.86  czy 4.85 coś takiego.
W której klasie jesteś teraz? - 2 Gimnazjum
Nosisz okulary? - Nie
Wyjeżdżasz gdzieś na wakacje? - Tak zawsze nad morze *O*.. ;)
Gdzie najczęściej można Cię spotkać? -  W Łodzi w galerii Łódzkiej
Gdzie byłaś 7 godzin temu? - W szkole ;)
Czy masz zwierzęta? -  Mam, psa Ciaaapkaa <3 xD
Z jakiej sieci masz komórkę? - Orange
Czy jesteś śpiąca? - Troszkę
Czy lubisz owoce i warzywa? - owoce kooocham, warzywa .. no to już mniej
Czy nudzisz się? -  Mam 10000 myśli na minute , więc troche ciężko ;)
Czy płakałaś w tym tygodniu? - Tak :)
Wolisz spodnie czy spódnice? - Spodnie
Co cię interesuje? - Interesuje mnie uroda, chemiaa <3 , biologia
Jesteś sama w domu? - Nie
Lubisz jeździć na wycieczki? - Nie za bardzo.
Jaki jest Twój ulubiony film? - Amitivile i Paranormal Activity  ^^Jaki masz kolor włosów?  - blond
Czy masz na stopach skarpetki? - nie cierpie i nie mam xd
Czy ci zimno? - Niee
O której kładziesz się spać? o 00.30 - 1.20 moje godzinki
Byłaś w tym roku nad morzem lub jeziorem? - Tak nad morzem
Jaki jest twój wiek? - ukończone 14 lat
Co lubisz robić? - Oglądać horrory
Gdzie byłaś na wakacjach? - We Władysławowie kocham te miejscowość jest takie magiczne <3
Masz nowe rzeczy do szkoły? - Tak
Jaką porę roku lubisz? - Zimę, lato..
Jaki dzwonek masz na telefonie? - MINDY GLEDHILL - ALL ABOUT YOUR HEART
Twoje ulubione strony internetowe? - nasza klasa, blogger <3 , zapytaj.com.
Lubisz chodzić do szkoły? - Lubię bardzo :)

 To wszytko! Nie kłamałam bo i tak nic by to nie dało ;). TO TA MOJA PIOSENKAAA
   

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Heh Dzięęęęękujęęę :******* Pozdrawiam cieplutko, a byłam pewna, że są mało interesującę, cieszę się że ci sie podobają ;)

      Usuń
  2. Mój kolega ma przezwisko Ciapek haha <3
    +obserwujemy?
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no cóż nie wnikam xD może i nawet lepiej ? xd Pewnie , że obserwujemy pozdrawiam :**

      Usuń
  3. też lubię oglądać horrory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Horrory najlepsze :) Kto je nie lubi xd Pozdrawiaam :***

      Usuń
  4. blond najlepszy :D:D:D :P Zapraszam do siebie i obserwacji-odwdzięcze się :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sięę widze ze ktos mnie tu rozumie doskonale :** ahahah xd z chęcią ciebie zaobserwuje :) Pozdrawiam :****

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek