środa, 24 lipca 2013

Maseczka Rival de Loop


Witam Was moje ukochane czytelniczki ! Dzisiejszy post będzie dotyczył UKOCHANEJ MASECZKI, a dokładniej              
                                                    RIVAL DE LOOP  
                              MASECZKI NA DOBRA SAMOPOCZUCIE, ODŻYWCZA

                                              INFORMACJE NA ETYKIECIE :  



         
DZIAŁANIE I PIELĘGNACJA - Maseczka Rival de Loop na dobre samopoczucie z  truskawki działa odżywczo na skórę i dodaje jej blasku. Masło shea , olej migdałowy i olej z nasion kukurydzy dostarczają jej pielęgnacji, która czyni skórę miękką i sprężystą i chroni ją przed wysuszeniem. Naturalne składniki zatrzymujące wodę w skórze wspomagają funkcje bariery skórnej. Zawarty w masce pantenol koi i wspomaga proces zdrowienia. Ekstrakt z wanilii rozpieszcza zmysły dzięki dobroczynnemu,harmonizującemu zapachowi.
STOSOWANIE -  Po oczyszczeniu nakładać obficie i równomiernie (ok.2 mm grubości) na twarz, szyję i dekolt, omijając okolice oczu i ust. Po 10 - 15 minutach pozostałość maseczki wmasować w skórę lub usunąć chusteczką kosmetyczną. Stosowanie regularnie 1-2 razy w tygodniu.
WAŻNA INFORMACJA -Wyłącznie do użytku zewnętrznego. Nie stosować do pielęgnacji skóry dzieci.  
          *** tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
         *** nie zawiera parabenów
       *** produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego
     *** do dwukrotnego zastosowania
SKŁAD -

Aqua, Glycerin, Decyl Oleate,Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate,Butyrospermum Parkii Butter,Cetearyl Alcohol, Prunus Amygdalus,Dulcis Oil, Zea Mays Germ Oil,Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol,Panthenol, Dimethicone, Propylene
Glycol, Carbomer, Xanthan Gum,
Ethylhexylglycerin, Parfum, Fragaria Vesca Fruit Extract, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Lecithin,Ascorbyl Palmitate, Benzyl Benzoate,
Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate,Pantolactone, Glyceryl Oleate,Sodium Benzoate, Citric Acid, Benzyl Cinnamate, CI 16035, CI 15510, CI 42090.

                                  MOJA OPINIA
     
       ZAPACH -  Zapach jest bardzo słodki ze względu na to, że to maseczka  truskawkowa i waniliowa.
       OPAKOWANIE - Kolorowa, różowa saszetka podzielona na 2 części każda ma po 8 ml..
       DOSTĘPNOŚĆ -Tylko drogerie Rossmann
       KONSYSTENCJA -Jest kremowa oraz bardzo delikatna. Lecz długo się wchłania w skórę. Trzeba długo ją trzymać, aby ,, zaschła ,, na skórze. 
       CENA - 1,69 zł 
         EFEKT - Efekt jest super gładka cera, delikatna i ma się te uczucie świeżości. 
          


           CHCĘ WAM POWIEDZIEĆ, ŻE SĄ RÓŻNE WERSJE MASECZEK RIVAL DE LOOP - KOCHAM TEŻ  MASECZKĘ PEEL OF JEST ŚWIETNA POLECAM.

9 komentarzy:

  1. zdjęcia chyba ci się nie dodały ;/ też mam tą maseczkę, ale jeszcze jej nie uzywałam, jak użyje tez zrobię recenje, szkoda, że to edycja limitowana :/ zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale to przez mój pospiech wczoraj na 3 minutki szybko usiadłam do komputera, aby wstawić post. Przepraszam za to, już są :) Z chęcią zobaczę nowy post pozdrawiaam

      Usuń
    2. fajnie, ja właśnie nie lubię tej wersji peel of, a co do tło to nie obraź się ale znów bije po oczach a co powiesz na jakieś szare lub białe takie dalikatne lub bezowe lub jasny róż? np. jakies ptaki lub kwiaty ;)

      Usuń
  2. Nie miałam ten maseczki i chyba się nie skuszę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie poleca :). Na mojej twarzy maseczki sprawdzają się doskonale, jeszcze za taką cenę zważając równiez na to, że jedna saszetka starcza mi na 3 aplikacje :) Mam nadzieje że przypadnie do gustu pozdrawiam

      Usuń
  3. Hmm, interesujące maseczki. Jestem ciekawa jak zadziała, jeśli to peel of.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tal maseczka peel of jest dla mnie rewelacyjna. Mojej mamie równiez się bardzo podoba :). Peel of sprawia że mamy aksamitną cerę pod względem dotyku :) Ale to moje zdanie każdy ma inny typ urody, inny typ cery, inny typ wymagań więc kto chce niech spróbuję tę maseczkę bo wydaje mi się że warto, a cena nie jest spora, bo jedna saszetka starcza mi na 3 aplikacje i napewno nie mniej :D

      Usuń
  4. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią cie zaobserwuje jak i również twojego bloga. Dziękuję za komentarz wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek