poniedziałek, 22 lipca 2013

Antyperspirant z Yves Rocher !!!! POLECAM

Dzisiaj znów kolejny post ze względu na to ile na dzień dzisiejszy miałam wejść. Jak wiadomo mamy piękne słoneczne lato! Każda dziewczyna
marzy o rewelacyjnym antyperspirancie ,który uchroni nas od brzydkiego zapachu potu. No cóż ja muszę przyznać, że wypróbowałam ich sporo. Niestety żaden nie był idealny i nietrwały potem zapach już nie był świeży. Dziś mogę wam powiedzieć znalazłam SWÓJ ideał!

Antyperspirant w kulce 50Ml. Jest dostępny tylko w drogeriach - Yves Rocher. Jest wiele zapachów, lecz mi najbardziej przypadł do gustu zapach Kwiatu Lotosu z Laosu. Pełna nazwa brzmi ,, Jardins
du monde.I faktycznie pozostawia zapach na 24h, a nawet więcej - przynajmniej na mojej skórze. Musze z przykrością przyznać, że
zostawia ślady na bluzkach. Ale jak to mówią ,, dla chcącego nic trudnego,, Zawsze można wcześniej sie posmarować kulką i odczekać do wyschnięcia jak ja to robię.
Jeszcze chce wam wspomnieć, że zapach jest bardzo trwały.Jest testowany pod kontrolą dermatologiczną. Składniki pochodzenia roślinnego: woda
z lotosu z Laosu. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego i alkoholu.  CENA - do 12 zł w zależności kto jest posiadaczem karty klienta Yves Rocher.





♥Mój ulubiony zapach lotosu z Laosu ♥

5 komentarzy:

  1. poraz pierwszy słyszę o tym antyperspirancie, jestem ciekawa tego zapachu ;) dodaj obserwatorow to sie dolacze, jesli nie wiesz jak to wejdz w uklad, dodaj gadze, wiecej gadzetow i obserwatorzy :) http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ślicznie za komentarz to wiele dla mnie znaczy :) Co do antyperspirantu jestem zdziwiona ale długo się utrzymuje na skórze :) ja go osobiście polecam razem z moją mamą również, nie wiem jak u innych się utrzyma i u Ciebie . Mnie się bardzo ale to bardzo zapach podoba jest jeszcze wiele innych zapachów miedzy innymi lawendowy,bawełniany podobno oliwkowy nie spotkałam takiego, ale cóż może nie jestem spostrzegawcza :) jest ten o zapachu lotosu i jeszcze aloesowy. Stosowałam bawełniany i lawendowy lecz najlepiej utrzymuje się ten zapach :) Mam nadzieje że przypadnie do gustu .. Dziękuję ślicznie za rade i za komentarz tak się cieszę :)

      Usuń
    2. nie ma za co, w takim razie czekam na kolejne posty ;) i dodaje twoj blog tez do blogrolla :)

      Usuń
    3. Bardzo mi miło !! Jak to nie ma za co?! Jest pewnie,że jest :D ja również czekam na Twoje posty z niedoczekaniem jeszcze raz serdecznie Dziękuję za wszystko ! Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek