niedziela, 15 września 2013

Podkład - Under Twenty - Anti Acne 02

Witam Was serdecznie. Ten post będzie o moim ukochanym podkładzie z serii Anti Acne z Under Twenty. Od razu chcę przejść do recenzji :)
            UNDER TWENTY ANTI ACNE - FLUID MATUJĄCY            ,, EFECT PERFECT COVER " 
                         ( TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE)
     DZIAŁANIE - Podkład działa na trądzik , pryszcze i nie tylko. Nie zapcha porów o co nam faktycznie chodzi. Twarz nie wygląda jak tapeta, nie ma maski.
     ZAPACH - Pudrowy, grejpfrutowy - bardzo przyjemny zapaszek.
    KONSYSTENCJA - Bardziej płynna. Dla mnie jest w sam raz. Nie jest gęsty, nie jest wodnisty. łatwo go nabrać i fajnie się go aplikuje na naszą cerę.
   DOSTĘPNOŚĆ -Wszędzie, nawet widziałam go w biedronce co nawet mnie zaskoczyło.
   CENA - 17 zł / 30 ml
   MOJA OPINIA - Jeżeli chodzi o krycie hmm.. kryje rewelacyjnie, ale długo się nie utrzymuje na skórze, a pamiętajmy, że jest latem są same upały !!, makijaż spływa nam w taką pogodę. latem w zimę jest świetny! Trzeba stosować zawsze krem przed nałożeniem go na twarz,. Na samym początku nakładałam go bez kremu. Bardzo wysuszał mi twarz, dawał efekt ciężkiej suchości. Z kremem już tak nie jest. Jeżeli nałożymy dość tłusty krem. Po nałożeniu podkładu nasza cera będzie się świeciła, dlatego polecam jakiś delikatny kremik  
   OPAKOWANIE - Podkład w pompce - bardzo fajnie, lekko się go nabiera na palec, pędzelek. 

10/10 polecam :***. 
 P.S - Podkład ten bardzo mi sie podoba, bardzo ładnie kryje, ale pamiętajcie jest to moja opinia. Każdy ma inne wymagania podkładu, cery. Więc jeżeli jetseście bardzo ciekawe.. serdecznie wam go polecam ;)

11 komentarzy:

  1. moja siostra lubi kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z nią w 10000 % Pozdrawiam serdecznie ciebie i siostre ;)

      Usuń
  2. Uzywalam chyba kiedys jego probke czy cos, fajny byl :)
    +obserwuje ;)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woow dzieęękuję ;*** hehe, mi się on od roku używania podoba xd. I powiem szczerze nie niszczy cery O,O. Pozdrawiaam gorącoo :***

      Usuń
  3. Zgadzam sie z toba tez go uzywam i uzywalam pozdrawiaaam ciee Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie wiedziałam, że ten kosmetyk jest taki dobry :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że obserwujemy to dla mnie przyjemność dziękuję serdecznie ;**, dla mnie jest bardzo dobry, ale każdy ma inne wymaganie do podkładziku, moje mi spełnił. pozdrawwiaaam ;****

      Usuń
  5. Pewnie, że obserwujemy dziękuję za komentarz serdecznie cię pozdrawiam... Uważam, że firma under twenty jest bardzo dobra, ale każdy ma prawo mieć inne zdanie, cieszę się, że się w tym zgadzamy ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Słysząłam już wiele opinii na ten temat, planuję zakupić w najbliższym czasie ;p

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Tobie go polecam ;) Mam nadzieje że przypadnie ci do gutu ;) Pewnie ze zajrze ;) dziekuje za kom. pozdrawiaaam ;***

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek