poniedziałek, 16 września 2013

Yves Rocher - Szmapon I ♥ my planet

Hejka ;) Dzisiaj kolejny dzień z serii - ała boli mnie gardłooo !! ;/ Dzisiaj przychodzę do Was z szamponem, którego am...em nie znoszę O,o....

 ---- Pierwszą rzecz jaką Wam pragnę przedstawić jest mój  ... szampon z yves rocher   z        serii    I ♥ my planet


DZIAŁANIE - Szampon ma zregenerować nasze włoski, nadać im blask oraz miękkość. Czy coś on daje? Wydaje mi się, a raczej jestem pewna, że jest on do niczego!. 
OPIS PRODUCENTA- Szampon ,, KOCHAM MOJĄ PLANETĘ,, wzbogacony jest o witaminę E pochodzenia naturalnego oraz wyciąg cytryny, dzięki czemu włosy są miękkie i błyszczące. Szampon jest przeznaczony do każdego rodzaju włosów, do codziennego stosowania.
ZAPACH- Zapach jest cytrynowy.. nie powiem ładny, ale każdy mówi, zresztą ja też tak sądze, że pachnie jak płyn do mycia naczyń.. To nie jest mój wymysł! On rzeczywiście tak pachnie. Pewnie przez tą cytrynę, włosy również tak pachną, ale i tak zapach długo nie utrzymuję się na włoskach, Pierwsze 5 minut.. nawet nie i po zapachu.
KONSYSTENCJA- Konsystencja jak konsystencja.. jak prawidłowy szampon: nie jest ciężka, lekka. Do konsystencji nie mam nic.
DOSTĘPNOŚĆ- Tylko drogerie Yves Rocher !!!
CENA-  15zł / 300ml.
MOJA OPINIA- Osobiście mi się nie podoba, ale pamiętajcie to moja opinia. Wolałabym wziąść te 15 zł isć do Rossmanna i kupić szampon z Isany za 8 zł czy coś kole tego, większy o wiele ma 500ml i jest to jedyny szmapon po którym nie schodzi kolorek z włosów, stają się lekkie, pięknie pachną. Jest wart ale ten !? Raczej nie. Zrobie recenzje o tym z Isany, może za chwilkę.. ale do rzeczy. Dodam jeszcze, że jak myjemy włosy szybko się przetłuszczają. Jeżeli zdarzy wam się nie umyć przez 2-3 dni włosów zobaczycie... jaki jest straszny efekt !!. Jest wiele opinii, dobre są tylko wtedy jak się myje je codziennie ZAWSZEE. Bo tak to jest am .. em ujdzie z bólem, a jak nie to .. nie bardzo... 


 Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Salicylic Acid, Citrus Medica Limonium Juice, Tocopherol.


4 komentarze:

  1. Jejku *.* Bardzo fajny blog. Już obserwuję, ja też interesuję się kosmetologią, ale dokładniej makijażem :)

    Simona-simmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo mi miło ;D Ciesze się że ci się podoba!! czekam u Ciebie na kolejne posty dziękuję ślicznie ;*** pozdrawwwiaaaam ;D

      Usuń
  2. Nie korzystałam z tego szamponu, więc nie wiem;p Super blog, podoba mi się.
    obserwujemy? ja już!:) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że obserwujemy.. Dziękuję za komentarz już wchodze na twojego bloga i obserwuje ;) Pozdrawiaam ;***

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek