niedziela, 15 września 2013

Paznokietki we wzorki

Hejka, dzisiaj pościk o paznokciach w plamki, ciapki, paski ^^.  Mam sporo czasu na pisanie postów, bo przez kolejny tydzień będę w domu. Rozłożyłam się całkowicie. Gardło boli! A ja nie zdążyłam się pożegnac z moją ukochaną nauczycielką, która odeszła. :/. Ja to mam szczęście -_-. No ale cóż przejdżmy do sedna.


                      KROPKOWATE PAZNOKIETKI 
1. Najpierw malujemy pazurki bezbarwną bazą, aby płytka paznokcia nie odbarwiła się.
2. Następnie pokrywamy paznokcie czarnym lakierem i czekamy kilka minun.
3. Za pomocą kuleczką, którą zakończona jest szpilka robimy na paznokciu 9 rzędów kropeczek białym lakierem, lub takim jakim tylko chcemy :). Kompozycje kolorów dowolne!
4. Przygotowujemy kolorowe lakiery pomarańczowy, różowy, zielony, turkusowy, niebieski, granatowy, fioletowy, różowy i czerwony ( jak tylko chcecie) i kolejno, przy pomocy szpileczki , robimy kropki na białych punkcikach.
5. Na koniec paznokcie pokrywamy utwardzaczem lub lakierem bezbarwnym.
6. Cieszymy się orginalnością paznokcia xd ahaha.

              ZEBRA NA TLE
1. Całe paznokcie malujemy dwukrotnie wybranym kolorem.
2. Czarny lakier wylewamy na spodeczek, maczamy w nim wykałaczkę i kreślimy zebrę.
3. Całość pokrywamy utrwalaczem i cieszymy się naszą zebrą.

MANIKIUR Z FLAGĄ 
 
1. Na początek nakładamy bazę, która zabezpieczy naturalny kolor paznokcia.
2. Flagę rozpoczynamy od granatowego prostokąta, który ma zajmować około 1/4 całego paznokcia. Aby zrobić to staranniej proponuję wytyczyć granice koloru za pomocą taśmy klejącej.
3. Następnie rozpoczynam malowanie na przemian czerwonych i białych pasków. Na jednym paznokciu powinno się ich znajdować ok. 5-7.
4. Radzę wybrać nasycone kolory. Dzięki temu wystarczy tylko jedna warstwa emalii do uzyskania dobrego efektu.
5. Kolejny krok to gwiazdki. U mnie imitują je małe białe kropeczki, które dają fajny efekt i z odległości prawie niczym nie różnią się od oryginalnych gwiazdek.
6. Kropeczki powinny być podobnej wielkości i ułożone w równych rzędach.
7. Pozostałe paznokcie malujemy kolorem granatowego prostokąta na fladze.
8. Po dokładnym wyschnięciu nakładamy utwardzacz, aby wzór trzymał się jak najdłużej.

             TRUSKWKOWO <3
 
1. Pomaluj bezbarwnym lakierem lub odżywką paznokcie. Będzie to baza chroniąca paznokcie przed przebarwieniami.
2. Pokryj paznokcie lakierem czerwonym. W razie potrzeby można nałożyć drugą warstwę. Należy poczekać aż lakier dobrze wyschnie.
3. Namaluj zielone szypułki. Można zrobić to lakierem, który ma grubą końcówkę. Należy rysować takie jakby trójkąty, które - połączone - dadzą oczekiwany efekt.
4.Namaluj kropeczeki. Jeżeli mamy lakier z odpowiednią końcówką taką jak w korektorze, wtedy nie ma najmniejszego problemu, aby to zrobić szybko i sprawnie.
5. Pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem nabłyszczającym dla lepszego efektu. 

                          NUTY 
 
1. Na paznokcie nałóż podkładowy lakier do french'a.
2. Końcówki paznokci ozdób french'em w neonowych kolorach.
3. Używając tych samych kolorów narysuj nutki ( najlepiej wykałaczką, zapałką, szpileczką).
4. Na koniec pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem.

             PIĘCIOLINIA  
 
1. Pomaluj całą płytkę na wybrany kolor.
2. Gdy paznokieć wyschnie, cienkim pędzelkiem w innym odcieniu malujemy pięciolinię na każdym paznokciu.
3. Po wyschnięciu pięciolinii malujemy, wedle uznania, nutki.

 Tak więc wiele jest możliwości aby nasze paznokcie były piękne i zdobiły nas, nas strój xd. Pozdrawwwiaaam :***

6 komentarzy:

  1. kiedyś tez lubiłam takie kolorowe cuda, teraz stawiam na prostotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ;) Każdy ma swój gust ;D. Ja zawsze kochaaam bawić się w tych lakierach, lakiereczkach, lakierkikach ahaha. ale nie powiem prostota też ma zawsze to coś ;). Ale dopóki młodość dzwoni mi no to trzeba korzystać ahaha pozdrawiam gorącoo :*** Bo potem jak będę bardzoo dojrzała nie zrobię sobie do pracy ombre na paznokciach albo takie truskaweczki. A mam zamiar studiować prawo, więc by mi to na dobre nie wyszło xd.

      Usuń
    2. prostota też robi swoje

      Usuń
  2. Fajne :) Bardzo mnie się podoba ten post, nie martw się ja też jestem chora ;). Jetsem twoją fanka :) Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba ;) Serdecznie zapraszaam ;)

      Usuń
  3. Świetne pazurki ! :)
    obserwuję ! :*

    OdpowiedzUsuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek