wtorek, 3 września 2013

Isana - ♥ Body creme ♥

Krem do ciaałkaaa dla mnie to bardziej masło, ale cóż ... ;)  Ja posiadam :
                                 
                           ISANA - BODY CREME
                         SHEABUTTER &  KAKAO
To mój ukochany produkt do ciała <3. 

DZIAŁANIE - Krem ma za zadanie nawilżyć nasze ciało, wygładzić je. I sądzę, że to zadanie właśnie spełnił. Bardzo go lubię. Dla mnie to kolejny produkt, który należy do ulubionych :) . Jest on dla mnie lekki. O co nam chyba chodzi, prawda ? ;)
ZAPACH - Zapach to ma niesamowity to trzeba mu przyznać. Ja mam o zapachu Sheabutter & kakao. Oczywiście jest jeszcze  granatz czymś, oliwkowa czy coś w tym stylu. Zapaszek jest intensywny, ale nie drażni mojego nosa. Przypomina mi on czekoladowy deser z bitą śmietaną xD. No cóż każdy ma inne skojarzenia ;). Czyli krótko mówić APETYCZNY. Na ciele dłłuugo  się on utrzymuje aż jestem zaskoczona.
KONSYSTENCJA - Ma bardzo lekką, delikatną  i bardzo przyjemną w dotyku. Zresztą to w końcu krem, ale z nimi to już różnie bywa. Szybko się on wchłania w naszą skórę, co mnie bardzo cieszy nie nie trzeba czekać godzinami.
DOSTĘPNOŚĆ - TYLKO DLA ROSSMANN. Wyprodukowany w Niemczech.
CENA -  Niecałe 10 zł a dokładniej 9,90 a to za 500 ml.
          CAŁKOWITA OCENA - Jest mega .. tak sądzę. Jest bardzo lekki . Niesamowicie odświeża nasze ciało po prysznicu czy kąpieli. Jest dostępny zawsze na półkach ROSSMANNA. Moge go z czystego serca polecić. Powiem wam jeszcze, że krem w pojemniczku nie jest napełniony do połowy jak to jest zazwyczaj. Kupujemy wielki słoiczek kremiku a tu nagle?! Krem do połowy... ah tak bywa. Ale z niego jestem zadowolona. I najfajniejsza jest jego cena za 500ml. Mi starczył na 4 miesiące nawet troszkę więcej nie wiem jak to zrobiłam, a używałam go systematycznie co noc. Może dlatego, że nie wylałam całej zawartości na swoją jedną nogę.. ;D. Bardzo Wam kochane go polecam :****  

   SKŁAD : Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.



 

2 komentarze:

  1. O a właśnie szukałam czegoś nowego, lubię masła. Tylko, jak napiszę posta, polecę Cię w nim. Fajny skład produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję jesteś bardzo sympatyczna ;) :***. Z czystego serduszka moge Ci go polecić jeszcze za taką cenę i jakość ;)

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek