czwartek, 5 września 2013

Szczotki do włosów - co, jak, do czego?

Heej !!! Dzisiaj post o szczotkach do włosów. Jak idziecie do sklepu widzicie na półkach peełno szczotek. No tak.. tylko która wybrać ? Ta ma fajny kolor, ta taka miękka ta się przyda do tapirowania, ta jest świetna do czesania loków. No a tak dokładniej? Nie ma co marzyć o efektownej fryzurze bez dobrej szczotki i grzebienia. Zapraszam do czytania ;)


       DO ROZCZESYWANIA :
Wilgotne włosy nie splączą się podczas czesania , jeśli użyjesz plastikowego grzebienia o rzadko rozstawionych zębach. Jest lepszy niż drewniany, bo nie wchłania wilgoci. Nie elektryzuje się też, tak jak grzebienie metalowe. Do ujarzmienia loków służą grzebienie z falowanymi zębami. By uniknąć zahaczania przedłużanych włosów, czesz je szczotką z łączonego włosia sztucznego i naturalnego różnej długości. Do przeczesania kosmyków w ciągu dnia wybierz małą szczotkę zakończoną kulkami masującymi.

               DO TAPIROWANIA : 
 Najszybciej natapirujesz włosy za pomocą grzebienia z gęstymi ząbkami. Rączka zakończona 3 cienkimi zębami służy do wydzielania i układania tapirowanych pasm.

                      DO MODELOWANIA :
Okrągłe szczoteczki są przy modelowaniu włosów niezastąpione. Grubość szczotki dobieramy do długości kosmyków. Im dłuższe włosy tym większa średnica szczotki. Najlepsze są szczotki ceramiczne, bo nie powodują elektryzowania się i przegrzewania włosów podczas suszenia. Dziurki w obudowie przyśpieszają proces suszenia kosmyków, bo ułatwiają obieg powietrza z suszarki.

                                    DO PROSTOWANIA:
 Podwójne szczotki do prostowania włosów przypominają prostownice. Pasma układamy pomiędzy szczotkami i suszymy, przeciągając od nasady. Włosy można też wygładzić na płaskiej szczotce.




 
 

4 komentarze:

  1. Hej, widziałam taki filmik na YT digitalgirls, fajna notka, polecam nie pisac codziennie postów, np. co 2 dzień, wtedy będziesz miała więcej kom. Ja na początku też miałam mało wejśc i obserwatorów, chyba 4, wchodziłam i komentowałam innych blogi, pisałam, że obserwuję więc tez obserwowali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dziękuję za rady ;D to dla mnie dużo ;**. Jak to mówią .. wolne kroczki ;) Pozdrawiam gorąco ;***

      Usuń
  2. Przybyło trochę odwiedzin, przez moje polecenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak ślicznie dziękuję w następnym poście ja również chciałabym cie polecić, ale za to że masz bardzo interesujący blog i posty. ślicznie dziękuję jeszcze raz ;)

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek