piątek, 19 grudnia 2014

Recenzja - EVOCell enriched hydro masc - krem

Witam Was po długiej rozłące, która wpłynęła na mnie bardzo pozytywnie. Dzisiaj przedstawiam Wam recenzję niemieckiego kremu, który wygląda tak:





























CENA: AED184.00 (oryginalna cena)
DOSTĘPNOŚĆ -Niestety w sklepach kosmetycznych nie można go dostać. Żadne Naturie, Rossmanny, Avony itd. KUP TU <- TYLKO TU
ZAPACH - Zapach ma jak typowa Nivea zwykła w swym niebieskim pudełeczku. Ale ja osobiście uważam, że ton zapachu jest ugaszony. To znaczy nie jest taki intensywny. 
KONSYSTENCJA - Trochę ciężki krem z punktu gołego oka, ale nie dajmy zwieść się czasami pozorom. Świetnie się rozprowadza. Nie mam z nim problemów. 
OPAKOWANIE - Jak widać na zdjęciu, wygodne, ciekawe, estetyczne. Jeżeli MUSIAŁABYM się przyczepić tutaj. To powiem, że na pudełku jest brak składu czy takich podstawowych informacji. W tym przypadku jest tylko MADE IN GERMAN.
OPINIA - Po nałożeniu krem daje odczucie świeżości i chłodu na twarzy co jest ogromnym plusem. Cera zachowuje się po jego wchłonięciu sprężyście i miękko. Jest rewelacyjnie miękka. Koji naszą twarz. 
Po testach mogę godnie Wam go polecić. Jest też fajny na zmarszczki.  Stara się je zredukować. Ale jestem pewna, że jeżeli będziecie go kupowały systematycznie to może przynieść Wam wielkie efekty.
TESTUJE GO OD MIESIĄCA.
DUŻA WYDAJNOŚĆ MAM JESZCZE PÓŁ OPAKOWANIA. 
CZY ZAKUPIE GO PONOWNIE? : TAK
KRYTERIUM: 9 

PLUSY:
+ Opakowanie
+ Zapach
+ Konsystencja
+ DZIAŁANIE
+ Wydajność

MINUSY:
- Cena
- Dostępność


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek