wtorek, 21 stycznia 2014

SŁOIK Z WYZWANIAMI / WSPOMNIENIAMI

Witam Was moje ukochane! Po długiej jak dla mnie przerwie postanowiłam zmienić dość swojego bloga. Chciałabym dodać, że pragnę zrobić wielka zmianę ale same pozytywne! Kochane dzisiaj chciałabym jeszcze Wam wstawić coś z DIY które wykonałam specjalnie z myślą na 2014 rok. a jest to:
   

    SŁOIK Z WYZWANIAMI - SŁOIK WSPOMNIEŃ 

- Są dwie formy naszego słowika:
                                                     SŁOIK Z WYZWANIAMI
polega na wykonaniu małych karteczek, które umieścimy w słoiczku.Każdego ranka będziemy losowały po jednej karteczce. Zamieszczone tam wyzwanie musimy zrobić w ciągu dnia. Wykonaną misje wkładamy ponownie do słoiczka. Postanowiłam wykonać go, ponieważ jest to pewny sposób na odmienienie swojego życia w postaci skończenia z RUTYNĄ. Ja swoich karteczek mam z 80:
między innymi są :
- Obejrzyj film jaki zawsze chciałaś zobaczyć, a nie miałas czasu ^^
- Wykonaj dekoracje do swojego pokoju
- Zrób coś z kategorii DIY
- Zrób 50 pajacyków
- Zrób peeling kawowy
- Napisz recenzje o czymś na blogu
- Ugotuj coś!
Są to dość banalne do wykonania zadania, ale zazwyczaj nie mamy na ich zrealizowanie czasu.

SŁOWIK Z WSPOMNIENIAMI
polega na wkładaniu karteczki ze wspomnieniem, które nam się przytrafiło i myślimy że jest niezapomniane!
Np. Wycieczka w zabawnym składzie.
To jest dość głupi przykład tak na szybko wymyślony, ale na pewno zastąpicie je u was czymś fajnym :D może jakaś kolacja z ukochanym?, zaadoptowanie szczeniaczka?
Musicie zacząć JUŻ z tym słoiczkiem ponieważ muszą być uzbierane przez caaałyy rok. Czytacie je dopiero w sylwestra teraz ... 2014 ROKU! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek