czwartek, 26 grudnia 2013

WREEEEESZCIEEE

Jak ja się stęskniłam za internetem ! Przepraszam Was kochani za moją długą i nieszczęśliwą nieobecność ahaha ja płakałaaam. Ale to dlatego że nie miałam internetu. I kompuetera - to do teraz. Na początku nie miałam planu jaki post wam dodać, ale dobra to to pikuś, ale potem przepaliły się kabelki do internetu. Więc laptop i stacjonarny nie działał. A teraz w tym wielkim stacjonarnym komputerku nie działa ekran.. chyba poszła karta graficzna ;/. Wyświetla się notka z napisem ,,no signal,,  Eksperymentowałam co tu zrobić zresztą no jak zawsze ja. Ostatnio myślałam o wrzucaniu moich zdjęć z outfitami. ..... i postanowiłam że tak, będe się starała. Swojej dokładnej twarzy nie mam odwagi w tej chwili wstawić. Przeraża mnie to ahahaha. Ale moje drogie no co? Wolne kroczki ahaha. Trzymajcie się kochani. Mam pełnooo recenzji, outfitów i musze zrobić tę nominacje do tego Libster Blog Award ale na tę chwile nie mogę się zebrać.Ciekawa jestem jak wam minęły święta :). Mi cuddooownie w domciu rodzinnym z moimi dwiema ciociami, tatą, mamusią <3 i z dalszą rodziną za dużo by tu wymieniać xd. Ostatnio zaczęłam ćwiczyć wiecie taki fit fitness, wiec ja to jak wiadomo początki ekscytujące ale dobra... zaczęłam pić wodę..... nie cierpię jej, piłam i się krzywiłam, i oczywiście każdy się śmiał oprócz mnie bo ja cierpiałam. Zaczęłam jeść marchewkę  wcinałam ją, i powiem jedno :  zawsze bardzo ją lubiłam a teraz tak ją znielubiłam ahaha no tak. I się poddałam xd. Eh mój zapał do pracy bezcenny <3 ahahah moje kochaneee trzymajcie się i i i życzę wszystkiego dobrego !! Spóźnione życzenia :( :) Ale ale sylweestruś przed nami.. nie lubie sylwestra xd za bardzo. Eh marudzę załączam zdjątkaaa



A WY JAKĄ STYLIZACJE WYBRAŁYBYŚCIE NA SYLWESTRA <3 


TO MÓJ IDEAŁ KIECKI : 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek