sobota, 28 grudnia 2013

FLUID CZY KREM?

Hejka dziewczyny ostatnio mam w planach bardzo ciekawe posty, które jestem pewna że Wam się spodobają. Więc mam nadzieję że będzie was więcej. Pamiętajcie na dole strony ,, o mnie ,, jest tam mój adres e-mail piszcie i zadawajcie pytania jak jakieś macie. Zawsze na nie odpowiem ;D  Dzisiejszy temat to ............

FLUID CZY KREM ?!
 Podkład to najważniejszy element makijażu. Tuszuje niedoskonałości cery, nawilża, chroni przed wiatrem, mrozem i słońcem. Sprawdź, czy wiesz jak go stosować? Zasada jest taka, że podkład nanosimy po uprzednim nałożeniu na twarz kremu pielęgnacyjnego (można także odrobinę kremu zmieszać z kropelką fluidu i nanieść oba razem). Druga zasada jest taka, że im więcej mamy lat, tym mniej podkładu używamy.
Optymalny wybór
 Najważniejsze jest precyzyjnie dobrać podkład odpowiedni do rodzaju cery:
Cera sucha – wymaga podkładu intensywnie nawilżającego, zawierającego np. kwas hialuronowy, wyciąg z kory wierzby i kukurydzy;
Tłusta – podkład beztłuszczowy, matujący, ściągający pory, wchłaniający nadmiar tłuszczu
Trądzikowa – podkład z substancjami antybakteryjnymi i lekko wysuszający;
Mieszana – inteligentny, nawilżający suche partie skóry, matujący tłuste;
Jak dobrać kolor podkładu?
 Idealnym kolorem byłby dokładnie taki, jak karnacja. Dozwolony jest o ton jaśniejszy lub ciemniejszy. Najlepiej dobierać podkład w dziennym świetle, kładąc cienką warstwę na czysty policzek. Gdy nie ma takiej możliwości, rozcieramy odrobinkę na nadgarstku.
Wybór podkładów jest ogromny
 Warto wiedzieć, że do skóry z przebarwieniami i pękającymi naczynkami dobre są fluidy z kryjącymi pigmentami. Cera mieszana i tłusta lubi podkład w pudrze, a dla kobiet, które nie mają kłopotów z cerą, bardzo wygodny jest makijaż w kompakcie, czyli krem, podkład i puder w jednym.




                               

2 komentarze:

  1. Dziękuje za twoje porady. Wybrałam właśnie (dzieki tobie) takiego jakiego mi potrzeba c:
    obs za obs?
    odpisz u mnie :P
    http://moon-in-people.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah bardzo dziękuję, cieszę się że się podobały. Pozdrawiam i ja już obserwuje!

      Usuń

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek