wtorek, 8 października 2013

Długa nieobecność i porada o skórkach .

Witam Was moje kochane!!! Jak ja się stęskniłam, ale niestety nauczyciele teraz dla nas są bardzo srodzy w tym tygodniu mam 4 prace klasowe -_- nie mówiąc o kartkówkach. Sprawdzany powinny być max. 3 w tygodniu a mamy 4, a ja zaległe jeszcze 2. Nie wyrabiam. Nie mam sił usiąść przed komputerem i napisac recenzje ani nic. : / Więc proszę zrozumcie mnie, że mnie przerasta moja sytuacja. Do rzeczy :

Mam do Was pytanie.. Czy wy też tak macie? Bardzo odchodzą mi skórki z paznokci a raczej pod nimi, ale wiecie o co chodzi. Czytałam w internecie wiele sposobów co zrobić! Lakier na paznokciach nie ładnie się z tym komponował. Nie ważne czy byśmy mieli cudne paznokietki, to i tak się rzucało w oczy. Założę się że chociaż ćwiartka moich czytelniczek ma podobny problem. Aż wreszcie powiedziałam sobie DOŚĆ ! Próbowałam wszystkiego improwizowałam. Do wszystkiego je wkładałam, a najlepiej poradził sobie z tym....


  •    Witamina A i E. Kiedy odchodzą nam skórki wokół paznokciach, które bolą najlepiej zażywać witaminy A i E.
  •   Można stosować skrzyp polny.
  •   Maseczka dla paznokci : oliwka i miód, a jak wolicie to samą oliwkę podgrzaną. 
  •  Szybki wzrost:
    Po pierwsze jedz dużo pokarmów zawierających fosfor, wapń, witaminy A i B (mogą być w postaci płynne- na płytkę paznokcia) oraz magnez.
    Nie obcinaj paznokci tylko piłuj je delikatnie pilniczkiem PAPIEROWYM lub SZKLANYM w żadnym wypadku metalowym to rozdwaja paznokcie!
    Możesz zacząć stosować skrzyp polny w kapsułkach. Kupisz go w aptece lub markecie, a jego cena jest zależna od firmy ;) Skrzyp jest dobry również na włosy i skórę.
    Mogę Ci również polecić żel stymulujący wzrost paznokcia z Ori w cenie 20 zł ;)
    Jest świetny! Na wzrost paznokcia dobre są również drożdże, które należy wymieszać z wodą i wypić.
  • Nie rozdwajające się i piękne paznokcie:Po pierwsze zrób sobie manicure (paznokcie muszą być zadbane :P)
    Sposób wykonania:
    1.Zmyj stary lakier, przesuwając waciki zawsze w kierunku od nasady paznokcia do czubka.
    2.Namocz paznokcie w miseczce z wodą np. z plasterkami cytryny (jak wspominałam) Zmiękczy to skórkę wokół paznokcia i pozwoli usunąć ją za pomocą patyczka lub pilniczka. Dodatkowo odżywi ją i rozjaśni.
    3.Możesz założyć na skórki preparat do ich zmiękczania, ale nie musisz ;)
    4.Opiłuj paznokcie na wybrany kształt. np kwadrat, który optycznie wydłuża palce i paznokcie ;)
    Pamiętaj aby piłować w jedną stronę aby uniknąć rozdwojenia.
    5.Wytnij lub odepchnij skórki wokół paznokcia.
    6.Pomaluj paznokcie odżywką, a później jeśli chcesz lakierem ;)
Na rozdwajające się paznokcie dobry jest olejek rycynowy, który kupisz w aptece za 2 zł. Tak naprawdę olejek ten jest lekiem na biegunkę co nie brzmi zachęcająco , ale od lat jest stosowany jako preparat na włosy, brwi, rzęsy oraz PAZNOKCIE! Stosuj go regularnie wlewając go do miseczki i zamaczając w niej paznokcie.Stosuj jakąś odżywkę do paznokci ;)
  • Aby poprawić wygląd paznokci można codziennie moczyć je w żelatynie spożywczej.
    Kondycję całych dłoni poprawi papka z 2 ziemniaków, 2 łyżek oliwy z oliwek, i łyżki mleka.
    Podgrzany miód z sokiem z cytryny działa wygładzająco na spierzchnięte dłonie.
    Połysk na paznokciach uzyskasz dzięki maseczce ze startego ogórka, soku z połowy cytryny, i 2 łyżek startego jabłka.
To taki mini poradnik ;) Co do efektu jest gwarantowany jeżeli chodzi o skórki wokół paznokcia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ads 468x60px

,

,

Featured Posts

Designed By Blokotek